Klacht: Abonnement verlengd maar nieuwe telefoon zoekgeraakt TNT

op 18 oktober 2011 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 september mijn abonnement bij Telfort verlengd inclusief een nieuwe I-Phone. Verzendbericht ontvangen en regelmatig op website TNT gekeken wanneer mijn zending wordt aangeboden. Tot op heden nog geen pakket ontvangen. Ik wilde mijn abonnement opzeggen en dat kon niet. Inmiddels zijn we 10 telefoontjes verder. Meerdere klachten ingediend. Een klantenservice die van alles belooft, maar niets nakomt. Er is een onderzoek gestart vanuit TNT waar het pakket is gebleven. Vandaag nog gebeld met de klantenservice van Telfort en ze zeiden ‘u moet nog even geduld hebben mevrouw’. We zijn inmiddels 1,5 maand verder! Kom ik thuis en zie ik een TNT-kaart, dat ze het toestel hebben aangeboden! Bij Telfort-klantenservice hebben ze daar niets over gezegd. Ik zou nog gebeld worden. Ben benieuwd.

Gewenste Oplossing:

- Of abonnement opzeggen
- als het goed is wordt morgen het toestel aangeboden
Maar ik wil zeker wel een vergoeding voor de geleden schade. Al die telefoontjes, ergenis en wachttijd.

Alle klachten die gemeld zijn door gabriela