Klacht: abonnement retro games

op 01 september 2018 over Mobster Limited in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie dat ik ook een van de vele ben die er ingetuind zijn met een of ander abonnement op spelletjes! In mijn geval is dat Retro Games. Mijn telefoonkosten worden altijd automatisch afgeschreven door T-Mobile. Helaas ben ik niet iemand die elke factuur controleert. Puur toevallig was ik ingelogd bij My-Tmobile toen ik zag dat de laatste maanden mijn telefoonrekening hoger was dan daarvoor. Toch maar gecontroleerd. Blijkt dat er al maanden een bedrag wordt afgeschreven door Mobster. Totaal 385 euro!!!

Klacht ingediend bij T-mobile. Men is van mening dat ik mezelf heb geabonneerd op deze dienst. Heb ik nooit gedaan dus!! Kreeg deze week van T-mobile mailtje dat ze uit coulance 224,71 euro vergoeden. Mooi gebaar maar ik heb toch een hele wrange smaak overgehouden aan dit gedoe.

Want waarom zou T-Mobile mij dit bedrag vergoeden als ze er totaal niets mee te maken hebben? Waar zit het hoofdkantoor van Mobster zodat ik er heen kan gaan om het resterende bedrag op te halen?

Ik heb nooit toestemming gegeven via mijn telefoon voor dit soort acties! Speel uberhaupt nooit spelletjes en dat zullen ze bij Mobster dan ook wel even na kunnen kijken.

Er zijn heel veel berichten over deze gang van zaken dus er is gewoon iets niet in de haak met de manier van abonnementen verkopen! Het geld komt in ieder geval terug, hoe dan ook. Het gaat niet zozeer om het resterende bedrag maar wel op de manier hoe mensen hier slachtoffer van worden.

Gewenste Oplossing:

Een deel van mijn kosten zijn terugbetaald door T-Mobile. Het restant bedrag moet ook terug en dat is 157,34 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobster Limited

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobster Limited nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mobster Limited in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mobster Limited een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mobster Limited

Heeft op 04 september 2018 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Waal,

We hebben via onze eigen klantenservice ook contact met u en we hebben u onderstaande mail gestuurd:
In antwoord op uw mail het volgende;

Op 18-06-2017 heeft u de game “Munch Man” besteld via de site www.retro-games.mobi. Zie in de bijlage een screenshot van de startpagina.

U bent akkoord gegaan met de voorwaarden van de dienst door deze te accepteren. Het is niet mogelijk om “zomaar” lid te zijn, aangezien er meerdere stappen doorlopen moeten worden. Onder andere het telefoonnummer moet ingevuld en bevestigd worden.

Wij zien echter ook dat u geen gebruik heeft gemaakt van de dienst en willen u aanbieden de helft van de kosten, te weten EUR 77,19, te vergoeden. Als u ons uw IBAN nummer stuurt, dan zal het geld binnen 10 werkdagen teruggestort worden op uw rekening.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door Jan de Waal