Klacht: abonnement loopt door terwijl ik geen gebruik meer maak van de dienst

op 27 september 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2016 heeft een monteur een nieuwe telefoonset geïnstalleerd.
Over de telefoon was mij van te voren verzekerd dat hier geen extra kosten aan verbonden waren. toch werd er 2 weken later € 217,00 afgeschreven voor de installatie. Dit heb ik na veel gedoe teruggekregen.
Echter ben ik nu verhuisd en heb het abonnement opgezegd. Nu blijkt dat ik nog tot augustus 2018 moet betalen. bovendien wordt het maandbedrag zomaar verhoogd, zonder opgaaf van redenen.
Ik heb contact opgenomen met belcentrale en mij werd verteld dat ik het ook kon afkopen voor ruim € 800,00. Kortom ik maak geen gebruik meer van de telefoondiensten en moet nog tot aug 2018 € 90,00 per maand betalen.
Ik hoop op een oplossing.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als mijn abonnement nu beëindigd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw Dijkstra, Zojuist hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Een collega van mij zal spoedig telefonisch contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. En samen met u te kijken naar een oplossing. Indien u vragen heeft verneem ik deze uiteraard graag van u.

Bericht van Belcentrale

1 maand geleden - Beste mevrouw Dijkstra, We hebben meerdere malen geprobeerd met u in contact te komen om uw klachten te bespreken, maar krijgen u helaas niet te pakken. We willen u daarom vriendelijk verzoeken even contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Team Belcentrale

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 16 november 2017 om 11:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ietje E