Klacht: Abonnement

op 06 oktober 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mevrouw/meneer,

Ik heb mijn abonnement al lang opgezegd. Maar nog steeds word er geld af geschreven. Dit heb ik al eerder aangegeven maar er is hier geen actie op onder nomen.

Mijn naam: Pam Rijnsburger
Mobiele nummer: 0648362821

Met vriendelijke groet,
Pam Rijnsburger

Gewenste Oplossing:

Als gepaste oplossing op mijn probleem zou ik vinden dat het nu alsnog word beeindigd en de kosten van de afgelopen 2 maand/ 3 maand terug worden gestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 14 oktober 2011 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant is door Simpel per mail benaderd over de exacte opzegdatum en laatste factuur.

Anna van Dijck
anna@simpel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door pamrijnsburger