Klacht: abonnement

op 02 augustus 2017 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

abonnement is reeds 3 weken velengd web site is geblokkeerd omdat
het abonnement zou zijn verlopen,gaarne de correspondentie in het nederlands,kan geen engels

Gewenste Oplossing:

als ik de website weer kan openen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

Bericht van MyHeritage

7 dagen geleden - Beste heer Cremers, Het Premium abonnement van uw cremers Web Site is actief en geldig tot 31 december 2018. Mocht u problemen ondervinden met uw site, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail adres support@myheritage.com voor technische ondersteuning.

Alle klachten die gemeld zijn door sjeer