Klacht: abonnee per abuis afsluiten en na bijna 2 weken nog niet opnieuw aansluiten

op 26 september 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb verzocht mijn abonnement voor telefoon voort te zetten en mijn telefoon is vervolgens, naar ik aanneem, per abuis, door een UPC medewerker afgesloten.
De klacht is nu, na bijna 2 weken en 5 a 6 keer mobiel bellen naar 0900-1580 (a €1,30 per minuut) nog niet opgelost. Medewerker heeft toegezegd mij op mijn mobiel toestel te zullen bellen over de klacht, maar heeft dat vervolgens niet gedaan.
In totaal heb ik €50,- tot €60,- aan onkosten gehad, veel ergernis en momenteel een slechte indruk van de capaciteiten van UPC om een mankement dat door henzelf veroorzaakt is adequaat op te lossen.

Gewenste Oplossing:

Twee maanden gratis internet, radio en tv en telefonie.

Alle klachten die gemeld zijn door janbos85