Klacht: Abominabele service van Pronto Middelburg

op 26 september 2011 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Bij Pronto Middelburg werd een TV meubel “Twist”gekocht en mee naar huis genomen in de doos op 23092011
Thuis werd het meubel in onderdelen uit de doos gehaald. Er was een summiere, niet overal even duidelijke begrijpbare bouwtekening bij.Er waren onderdelen bij die niet alle bij de montage benodigd waren.Met name de ophangbeugels voor de LCD TV waren nauwelijks definieerbaar geschetst, zodat de beugels gemakkelijk verkeerd geinstalleerd konden worden.
Toen de TV er aan gehangen op de gewenste hoogte, staken de beugels boven de TV uit.De uitstekende delen werden afgeslepen. Door het fragiele karakter van de ophanging (2 m5 boutjes) bleek de beugel vertikaal 180 graden gedraaid te moeten worden. Deze bleken toen tekort zoadat de tV niet meer op de gewenste hoogte kon hangen.

Terug naar Pronto op 26/09 en geval uitgelegd. Stelde hun voor op mijn kosten 2 nieuwe beugels te bestellen.Om het ongemak direkt op te lossen stelde ik voor om 2 beugels uit het showroom model te gebruiken zodat wij tevreden naar de TV konden kijken. Er waren geen modellen meer in voorraad dus een nieuwe moest toch besteld worden in geval er een nieuwe klant een meubel wilde. Hier wilde men bij Pronto echter niets weten en men zou onderzoeken of er 2 nieuwe beugels besteld en geleverd konden worden. Hiermee moest ik het maar doen. Later werd ik thuis gebeld en werd naar een bouwmarkt verwezen waar ik een maar een standaard ophang systeem moest kopen omdat het "wel eens erg lang kon gaan duren"

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Pronto Wonen

Heeft op 29 mei 2012 om 09:58 geantwoord

Deze klacht is reeds opgelost door Profijt Meubel.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door TV of geen TV