Klacht: Abominabel

op 16 april 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren klant bij Vodafone, maar dat houdt nu op. Sinds 6 weken aan het corresponderen over een nieuwe SIM (DuoSim) heeft 5 weken geduurd voor die eindelijk werd toegestuurd, maar activeren lukt niet omdat de SIM niet bij MyVodafone bekend is. Moet ik bellen, wachtrij van 10 minuten. Hier zijn letterlijk tientallen mails en telefoontjers overheen gegaan en het heeft me úren gekost. Komen ze met een compensatie van 200MB internet die ik toch niet nodig heb. Het is einde verhaal voor mij met Vodafone na 8 jaar klant te zijn geweest. Ik ga naar een andere provider.

Gewenste Oplossing:

Geen oplossing meer mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht enigmaed

10 maanden geleden - Het probleem bestaat overigens nog steeds. Simpele oplossing, gewoon verder bellen met de oude SIM, geen DUOsim activeren en na afloop van mijn abonnement snel naar een andere provider.

Alle klachten die gemeld zijn door enigmaed