Klacht: Abnormaal rijdende chauffeurs

op 19 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er rijd hier heel vaak een DHL auto door de straat (30km weg)alsof het een racebaan is.net kwam hij gewoon los van de drempel.en dat in een woonwijk met veel spelende kinderen!

Als chauffeurs gewoon netjes door woonwijken rijden

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat u, inmiddels diverse keren, deze ervaring heeft met een bezorger van DHL. Wij vinden verkeersveiligheid ontzettend belangrijk, zeker in woonwijken. Het is dan ook erg spijtig dat dit is voorgevallen. Goed dat u hier een melding van maakt. Heeft u wellicht het kenteken van de bezorger kunnen noteren? Dan zou ik deze graag ontvangen zodat de betreffende bezorger hier op aangesproken kan worden. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Stephanie134

2 jaren geleden - Nee kenteken heb ik niet maar was vandaag om kwart over 12. Dus zou ook na te kijken moeten zijn toch? Reed door de prunusstraat in alphen. Voor wat ik die kant op kan lopen is hij de hoek al om helaas

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2018 om 11:38 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Uiteraard betreuren wij het rijgedrag van onze bezorgers. Ik ga me uiterste best doen om te kijken of ik kan achterhalen welke bezorger dit betreft. De klacht zal dan in behandeling genomen worden. Ik wil u bedanken voor het melden van uw klacht. Hierdoor helpt u ons onze dienstverlening te verbeteren.

Miranda
DHL Parcel