Klacht: ABN schrijft zelf een rekening nogmaals over.

op 14 maart 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Vandaag om 09.30 heb ik een rekening van 370 euro overgeboekt naar mijn verzekering. Om 23.00 in de avond controleerde ik mijn rekening en tot mijn verbazing is om 13.30 dezelfde overboeking nogmaals afgeschreven door de ABN Amro bank zelf.

Hoe is dit mogelijk?????

Wanneer de ABN Amro bank het bedrag ook weer ZELF teruggeboekt want dit is duidelijk een fout van de bank zelf.

Dit moet niet kunnen!!!!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

8 maanden geleden - Beste Brekky,Ik kan me voorstellen dat je raar opkijkt als een bedrag ineens tweemaal wordt overgeschreven.Wij zullen nooit zomaar een bedrag overboeken. Er zal dus zeker een logische verklaring voor zijn dat dit bedrag in jouw geval tweemaal is overgeboekt. Ik zie in ons systeem dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad. Ik ga ervan uit dat tijdens dit gesprek is nagekeken wat er gebeurd is. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,Rick ABN AMRO Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 30 maart 2020 om 09:48 geantwoord

Op 16 maart jongstleden hebben wij deze klacht in behandeling genomen. Op dat moment was er al telefonisch geweest. Op onze reactie hebben wij geen bericht meer mogen ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht is afgehandeld. Om die reden sluiten wij deze klacht.

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Brekky