Klacht: Opgelicht door De BANK

AnwarWazir op 24 mei 2024 over ABN AMRO in de categorie Banken

LS.
Ik heb een autoverzekering lopen bij de ABNAmro en ik kom erachter dat mijn noclaim korting van 80% in de periode van okt 2018 tot april 2024 niet toegekend is.
De reactie van de Bank is dat ik blij moet zijn dat het nu alsnog toegekend wordt, maar de teveel betaalde premie wordt niet terug betaald.
Verzoek om dit alsnog recht te trekken.
Klacht indienen bij de ABN zelf lukt gewoon niet. vanuit de mijn-abnamro omgeving meerdere pogingen gedaan en (middels chat funtie) meerdere medewerkers gesproken.

Mijn klacht is opgelost op het moment dat de teveel betaalde premie over de genoemde periode terugbetaald wordt. Het gaan om een periode van okt 2018 tot april 2024!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 weken geleden - Geachte heer AnwarWazir, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw klacht op dit forum. Ik begrijp uit uw klachtomschrijving dat er gedurende een lange periode te veel premie is berekend voor uw autoverzekering omdat de no-claim korting bij het aangaan van de verzekering niet is toegekend. Via het forum kan ik helaas niet inhoudelijk de zaak doornemen, mede omdat ik niet de benodigde kennis heb van de verzekeringen om u hierover goed te woord te staan. Daarom heb ik namens u alsnog een klacht ingediend via de reguliere klachtenprocedure zodat een klachtbehandelaar met expertise op gebied van Schadeverzekeringen binnen 5 werkdagen contact met u opneemt. De klachtbehandelaar zal voor u onderzoeken hoe het kan dat de no-claim korting in 2018 niet is toegekend en of hier sprake is van een fout door de bank. Ik zal me in de week van 3 juni weer bij u melden met de vraag of er dan inmiddels contact is geweest en welke vervolgstappen er zijn afgesproken met u. Mocht u tussentijds nog vragen hebben dan zie ik uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Floris ABN AMRO Webcare

ABN AMRO

Heeft op 05 juni 2024 om 17:48 geantwoord

Geachte heer AnwarWazir,

Ik vroeg mij af of u ondertussen bericht heeft gehad van onze klachten afdeling? Mocht dat er geweest zijn dan hoor ik graag van u wat er is besproken.

Jeremy
ABN AMRO Wbecare

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van ABN AMRO

1 week geleden - Geachte heer AnwarWazir, Ik heb per ongeluk de klacht gesloten. Dit was niet mijn bedoeling en daarvoor mijn excuus. Als u wilt kunt een nieuwe klacht indienen zodat wij opnieuw met elkaar in gesprek kunnen gaan. Mocht ondertussen de klacht opgelost zijn, dan horen wij dat ook graag. Met vriendelijke groet, Jeremy ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnwarWazir