Klacht: abbonement

op 14 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een abonement voor het lezen van de telegraaf afgesloten voor de tijd van 2 jaar voor de prijs van 19,50 euro per maand nu krijg ik een brief dat mijn abonement per 1 juli 30,50 euro per maand gaat kosten ik ben daar zeer onstemd over dat ik daar mee lstig word gevallen

Gewenste Oplossing:

ik vind dat jullie zich daar voor moeten exuseren

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 juni 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer Brouwer,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft onterecht een brief over een prijsverhoging te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

U maakt gebruik van een actie tarief voor de periode van twee jaar. Dit contract wordt door ons niet verbroken. U betaalt 19,50 euro per maand tot 7 juni 2018. Hierna gaat u pas over op het reguliere tarief.

U kunt de brief over de prijsverhoging als niet verzonden beschouwen. Onze excuses voor deze onterechte informatie.

Wij vertrouwen erop u voldoende opheldering gegeven te hebben.

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door jannick 1007