Klacht: aardewerk schaal aan diggelen

Nick balk op 16 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

zojuist aardewerk schaal ontvangen. deze lag kapot in de doos. het produst was verpakt in doos die weer in doos zat en beschermd met bubbeltjesfolie. tevens stond er op de doos pas op zeer breekbaar. ik heb al veelvuldig gezien dat er door de bezorgers met pakketten wordt gegooid ipv van er normaal mee om wordt gegaan.
voor 6.95 euro verzendkosten mag je toch wel zorgvuldigheid verwachten….

als mijn klacht wordt opgelost cp gecompenseerd!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 oktober 2017 om 12:37 geantwoord

Geachte heer Balk,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft ontvangen waarvan de inhoud beschadigd is.

Het is natuurlijk helemaal niet fijn en niet de bedoeling dat u de inhoud beschadigd ontvangt. Echter ik kan u hier geen vergoeding voor geven. U kunt het beste contact opnemen met de afzender. De afzender kan hier een melding voor aanmaken en als de zending verzekerd is hier een vergoeding voor ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - ik mag aannemen dat post nl nog een reactie op bovenstaande gaat geven. wat mij betreft is de zaak itt wat er op de site van klacht.nl staat niet opgelost!! Nick Balk

Alle klachten die gemeld zijn door