Klacht: Aanvraag kwijtschelding niet behandeld zonder verdere uitleg.

op 17 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Eind mei 2016 aanvraag kwijtschelding aangevraagd in een voor mij zeer emotionele brief vanwege verslechterde gezondheidstoestand. Binnen 2 weken werd mij gevraagd opnieuw de inkomsten en uitgaves op papier te zetten om de situatie naar 10 jaar betalen opnieuw te evalueren. Ook bleven er wekelijks brieven binnen komen van de openstaande vordering met dreiging van deurwaarders etc. terwijl we de maandelijkse betaling nog steeds volgens afspraak overmaken. Dit bleek een fout de brieven moesten we maar negeren.Vandaag telefonisch contact opgenomen blijkt dat er “iets” mis is gegaan en de kwijtschelding niet in behandeling is genomen. Zeer onprofessioneel behandeld aan de telefoon toen ik om uitleg vroeg en de situatie wou uitleggen. Heel jammer. Hoop dat ik nu zo spoedig mogelijk van u een reactie mag ontvangen.

Ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden wat de stand van zaken is en correspondentie van aanvraag kwijtschelding.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:23 geantwoord

Deze klacht zal vandaag worden afgewikkeld. De klager zal op de hoogte worden gebracht van de uitkomst op het gedane voorstel. Een antwoord op het gedane voorstel heeft langer op zich laten wachten dan wenselijk is. Wij bieden de klager excuses aan voor het uitblijven van een reactie.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Abnkp