Klacht: Aanvraag afgewezen ondanks toesturen bewijsstukken van betaling

op 01 oktober 2017 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Ik heb inmiddels 2 maanden geleden een bestuurderskaart aangevraagd bij het kiwa en omdat ik de pasfoto en handtekening niet digitaal kon aanleveren dit middels het toe gestuurde formulier van het kiwa terug gestuurd.
Ook de betaling direct middels overschrijvingsformulier bij de bank over gemaakt naar het kiwa maar deze bleef op onbetaald staan als ik inlogde en de status van mijn aanvraag bekeek op de website ik heb toen eens op mijn bankafschrift gekeken en zag toen dat er een fout zat in het factuurnummer welke moest eindigen op 71 en er stond 11 direct via mail het kiwa hiervan op de hoogte gesteld en een scan van het bankafschrift van de betaling en hun mail met het goede nummer daarin naar het kiwa gemaild kreeg een automatische reactie terug via telefoon mocht er geen informatie worden gegeven nog maar een mail naar het kiwa weer geen reactie terug dan weer een mail dat men het gaat uitzoeken hoor vervolgens niets meer dan zie ik als ik inlog bij het kiwa aanvraag uit behandeling genomen weer bellen maar geen informatie op mailen geen reactie van het kiwa inmiddels 2 maanden verder €117,43 armer en nog geen kaart ik vind het schandalig hoe men bij het kiwa met mensen omgaan die afhankelijk zijn van die kaart om een boterham voor hun gezin te kunnen verdienen !!!!!!!!

Als het kiwa mij eens serieus zou nemen en mijn aanvraag uit zou gaan zoeken en mij van een kaart of tenminste mijn geld terug zou geven want dat ik betaalt heb dat bewijs hebben zij al!!!!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Wolf 1965

1 week geleden - Met dank aan klacht.nl heeft kiwa mijn aanvraag onderzocht en vastgesteld dat ik nu alsnog recht heb op de kaart welke nu in behandeling is genomen en Hopenlijk zoals belooft binnen korte tijd in mijn bezit zal zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Wolf 1965