Klacht: aantrekkelijke advertentie met verborgen kosten

op 05 juli 2015 over Weena Wonen in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zeer onprofessioneel !

na akkoord te gaan om 3 x het huur 475 te betalen ,wou het makelaar ook nog 500 euro voor de vieze meubels in de studio. DAT WAS niet op het advertentie vermeld of afgesproken. Ik was ook niet van plan om het studio gemeubileerd te huren.
De reden achter de 500 EURO WAARDE AAN MEUBELS ,is dat de vorige huurder de huur niet betaald had en vervolgends de meubels liet zitten in het studio zodat de volgende huurder die overkoopt en het geld geeft aan de makelaar. DIT KAN ECHT NIET.. DIT IS NIET MIJN VERANTWOORDELIJKHEID!

BEN ZEER ONTEVREDEN.

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Weena Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weena Wonen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weena Wonen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Weena Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Weena Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Weena Wonen

Heeft op 05 juli 2016 om 10:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben inderdaad een studio aan u laten zien.

De woning was inderdaad volledig gemeubileerd en de vorige huurder wilde € 500 voor de meubels en de vloer,zie omschrijving (paar manden oud laminaat over de hele woning, tweepersoonsbed, 2 kleding kasten, televisie tafel, salon tafel, wasmachine en de koelkast).

Als u niet eens was met de bedrag van € 500 voor de overname over de inboedel kunnen wij

als makelaar zijn helaas niet lager krijgen. Dus de inboedel was niet van ons zelf.

U moest toen beter zelf met de vorige huurder onderhandelen over de prijs over de totale inboedel.

U ging toen ook tegen ons schreeuwen.... aan de telefoon. Dat hebben wij echt niet verdiend hoor.

Wij vinden dat u moet aan ons excuses aanbidden van uw impulsieve gedrag.

Hopelijk heb ik u en uw vriend voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten Nico

Heeft op 05 juli 2016 om 11:36 geantwoord

Grappig hoe jullie pas na een jaar hierop reageren en ook leugens vertellen . Heb gelukkig mooiere huis gekregen.

Met vriendelijk groet,

Alle klachten die gemeld zijn door nisha20