Klacht: aansmeren van abonnement

op 20 mei 2021 over MyHeritage in de categorie Zoekdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb hier een DNA test laten doen.
Toen werd mij gratis 1 maand DNA matches beloofd.
Toen ik aangaf dit niet te willen, zeiden zij deze termijn te verlengen naar 2 maanden.
Inmiddels heb ik binnen deze 2 maanden een factuur gekregen van129,– euro!
Zonder enige waarschuwing vooraf en binnen de 2 maanden gratis termijn.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet vastzitten aan dit abonnement en ik wil deze 129,-- niet betalen.
Het abonnement moet direct worden stopgezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyHeritage over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyHeritage in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MyHeritage een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MyHeritage

Heeft op 20 mei 2021 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Monique,

Dank u voor uw bericht. We zien dat, naar aanleiding van een directe e-mail naar onze klantenservice, uw abonnement inmiddels is geannuleerd en het volledige bedrag aan abonnementsgeld is teruggeboekt.
Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, dan raden we u aan nogmaals rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Mokadebo