Klacht: Aansluitkosten betalen na fout van Tele2

op 30 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op miraculeuze wijze kreeg ik van Tele2 een rekening van bijna € 300,- aan bel kosten. Dit terwijl ik onbeperkt kan bellen. Tele2 kan mij geen goede verklaring geven maar zicht dit te gaan bekijken en corrigeren.
Na even niks van ze gehoord te hebben was mijn mobiele telefoon afgesloten. Gebeld met de klantenservice en die geeft dood leuk aan de correctie niet op tijd betaald te hebben. Dus ik moet en de factuur (Wat geheel terecht is natuurlijk) & de aansluitkosten betalen (geheel onterecht).
Na jaren lang klant zijn en vaak ook behoorlijke rekeningen te hebben die ik altijd netjes betaal krijg ik dit gewoon niet uit mijn gedachten. Vandaar alsnog deze klacht (al is het een paar maanden geleden).

Als Tele2 haar vaste klanten beter gaat bedienen en niet overkomt als een geld wolf. Laat hen maar komen met een oplossing!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghalid Abbas