Klacht: Aansluiting op het glasvezelnet

op 28 juli 2017 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Bij de eerste poging (14-07) wordt er aangegeven dat ze het aansluitpunt in de wijk niet kunnen vinden en dat ze daarvoor een nieuwe kaart (anno 2017) nodig hebben. Ze gaan dus onverrichte zaken weer weg en er zal contact opgenomen worden voor het maken van een een nieuwe afspraak. Het blijft een week stil dus ik neem maar contact met ze op omtrent het inplannen van een nieuwe afspraak. Via veel moeite wordt er aangeven dat ze a.s. vrijdag (28-07) komen maar er wordt nog contact opgenomen vanuit de onderaannemer (wat uiteraard niet gebeurd is).

Op 28-07 zou men tussen 10.00 en 13.00 uur komen maar om 14.00 uur heb ik nog niemand gezien, wederom bel ik ze maar weer op voor de status. En wat krijg ik te horen, ze zijn wel geweest maar ze kunnen het aansluitpunt in de wijk niet vinden dus er zal weer een nieuwe afspraak gemaakt moeten worden. Hoe amateuristisch ben je als organisatie met je vele onderaannemers!!!

– drie (hopelijk) afspraken nodig hebben om een aansluiting te realiseren
– totaal geen communicatie over de status en het vervolg

Zorgen dat ik z.s.m. aangesloten wordt!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

2 weken geleden - Geachte heer van Straten, Op 28 juli zijn onze monteurs inderdaad wel aanwezig geweest, zij hebben echter werkzaamheden gedaan in de straat. Het aansluitpunt dat zij niet konden vinden wordt op 9 augustus opnieuw gezocht. Zodra deze gevonden is, wordt er uiteraard ook een klant afspraak met u gemaakt. Ik houd de situatie voor u in de gaten. Met vriendelijke groet, Joanne

Alle klachten die gemeld zijn door Tijs van Straten