Klacht: aanrijding

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dinsdag 20 feb om 17.15 uur heeft een auto van Post.nl met kentekennummer V-834-BR bij het manoeuvreren om zo dicht mogelijk bij de brievenbus te kunnen, om post op te halen, mijn in het parkeervak geparkeerde auto geraakt. De chauffeur is doorgereden !!
Gelukkig heeft een buurvrouw het gezien en mij gewaarschuwd.
Ik vind het bijzonder onbeschoft dat de chauffeur is doorgereden en geen gegevens heeft achtergelaten.
Ik doe er al alles aan om problemen te voorkomen en parkeer zo zorgvuldig mogelijk. Het is nu al de 2e keer dat mijn auto geraakt wordt.
De 1e keer was iemand zo lui dat hij vanuit de auto een brief in de bus wilde doen. Zijn voet gleed van de rempedaal en ik had de problemen.
Nu dan een auto van Post.nl. Ik pleit er ook voor om de brievenbus ergens anders te plaatsen. Mensen willen zo dicht mogelijk bij de brievenbus staan en daar is het straatje te smal voor.

Als ik reactie krijg op deze klacht en er moeite gedaan wordt om een andere plaats voor de brievenbus te kiezen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 februari 2018 om 11:14 geantwoord

Geachte mevrouw Van Velzen,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat een postbode uw auto heeft geraakt met zijn auto. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is zeker een kwalijke zaak dat de postbode door is gereden, daarvoor wil ik u mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb voor u een melding aangemaakt dat dit heeft voorgevallen. Er zal contact met u worden opgenomen voor de oplossing hiervan.

Ik hoop dat het snel zal worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door mw.M. van Velzen