Klacht: Aanpassen abbonnement

op 28 januari 2011 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 abbonnementen lopen bij simpel voor € 10,– per maand 200 belminuten en 200 smsjes. Simpel bied aan dat je kunt kiezen voor een hoger abbonnement. Nu wil ik, zoals ze aanbieden, 200 belminuten en 1000 smsjes voor € 15,–. Krijg ik te horen dat dat niet kan. Het kan wel als ik mijn contract opzeg en een nieuw contract afsluit maar zeggen ze erbij dit kan niet met nummerbehoud.

Gewenste oplossing

Ik ben tevreden als ik zoals elke nieuwe klant 200 belminuten en 1000 smsjes krijg voor € 15,– per maand.

Ook zou ik willen dat je niet een half uur in de wacht gezet word en e-mailtjes na 3 weken nog niet zijn beantwoord.

Henk van Duijnhoven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 1361henk