Klacht: aanmelden

op 27 februari 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste medewerker ,van otto. ik woon in belgie en probeer een bestelling te , plaatsen en ik geraak maar niet binnen , voor mijn bestelling af te ronden . ik zou graag inlichtingen willen voor mijn bestelling. ik dank u met vriendelijke groeten.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik , aangemeld ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 27 februari 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft inmiddels per mail aanvullende informatie ontvangen over het bestellen vanuit België. Hieraan zijn iets andere voorwaarden verbonden dan een bestelling vanuit Nederland. Dit zal waarschijnlijk ook de oorzaak zijn van de problemen tijdens het invoeren van de bestelling. Wanneer OTTO wat aanvullende informatie van de klant heeft ontvangen zal er alsnog een OTTO-account worden aangemaakt.

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door