Klacht: AANMANINGEN BLIJVEN KOMEN

op 05 juli 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Al geruime tijd aangegeven dat ik uitgeschreven wil worden bij Huurstunt en ontvang ook al geruime tijd geen berichten meer van huurstunt. De aanmaningen blijven actief.
Ik heb al lang een andere woning gevonden

Ik ben tevreden als huurstunt het incassobedrijf DirectPay opdracht geeft ons met terugwerkende van 1 juni uit te schrijven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 05 juli 2017 om 16:24 geantwoord

Beste Irene,

U heeft ons op 21-04-2017 een mail gestuurd dat u graag het Premium Account wilt opzeggen. Wij hebben uw mail beantwoord dat het niet mogelijk is om dit via de mail te doen en u de stappen gegeven om dit te doen via uw profiel op Huurstunt.nl.
Hierop heeft u niet meer geantwoord.

Op uw Premium Account is geen opzegging zichtbaar en ook geen poging tot opzeggen. Zolang er geen opzegging door u plaatsvindt zal het Premium Account normaal blijven doorlopen en wordt er elke maand een bedrag gefactureerd.

Wij raden u aan om alsnog een opzegging te doen plaatsvinden zodat de kosten niet nadelig voor u oplopen:

Stap 1: Log in op uw account. Gebruik hiervoor het e-mailadres waarop u zich heeft geregistreerd voor een Premium Account. Ga naar de knop \"Mijn gegevens\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Premium Account beëindigen\". Ga nu naar de inbox van uw e-mail.
Stap 3: U heeft een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt u een link. Klik op deze link om uw uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: U ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw uitschrijving. Hiermee hoeft u niets te doen.

Tevens willen wij u verzoeken om uw klacht te verwijderen. Dit stelt ons bedrijf is een kwaad daglicht terwijl u zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van uw Premium Account.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Konings