Klacht: aanmaning van Direct Pay i.o.v. LuxStyle

op 11 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb aanmaning van Direct Pay i.o.v. LuxStyle ontvangen terwijl klacht allang opgelost is ( van jullie bericht ontvangen) en ook gemeld is bij de Europese Commissie Consumentenbond.

Gewenste Oplossing:

Ik wens geen aanmaningen meer te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 12:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door dircken
x