Klacht: Aanmaning van 124, 91 voor het niet bestelde produkt forskalin en ook het niet geleverde produkt forskalin

op 22 januari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Mijn zoon van 16 heeft volgens hun dit produkt besteld. Wij hebben niets ontvangen en mijn zoon zegt ook niets besteld te hebben. Bovendien zou hij gezien zijn leeftijd ook niets moeten kunnen bestellen. Ik ben niet van plan te betalen voor niet geleverde producten. En had ik het wel gekregen dan had ik het geretourneerd. Want wij willen dit produkt niet. Dit riekt naar oplichteri

Als de aanmaning van 124, 91 zou worden ingetrokken en hij dus niet hoeft te betalen. En niet zoals gedreigd wordt bij het incassobureau te worden gelegd.
Dan ben ik tevreden

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 27 februari 2017 om 15:31 geantwoord

Geachte Nancy Middeldorp,

Allereerst excuses voor het ongemak dat wij zo laat reageren op uw klacht. Maar wij zijn net actief op Klacht.nl waardoor wij niet eerder uw klacht hebben gezien.

Graag ontvangen wij een kopie ID-kaart van uw zoon. Deze kunt u sturen naar info@bralex.nl t.a.v Laura en in de onderwerp regel bestellingnummer en klacht.nl zodat wij weten waarom u een ID kaart stuurt.

Wij kunnen u een antwoordnummer geven en per direct factuur annuleren. Wij verkopen namelijk geen producten aan minderjarigen. Waarom deze doorgeschoten is bij het achteraf betalen bij Billink durf ik u niet te vertellen maar wij hebben daar zeker een melding van gemaakt.

Wij hopen dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door nancy middeldorp