Klacht: Aanmaning ontvangen van het CIB

op 26 september 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Op 23 september hebben wij een aanmaning gehad van het CIB waarin zij aangeven dat er al verscheidene aanmaningen aan ons verstuurt zijn.
Dit is echter niet waar. Het gaat om een rekening van de fa. Billink B.V. inzake Huurstunt.nl. De factuur is gedateerd op 03-05-2016 met fact. no. 2HUU344970 Deze rekening hebben wij nooit ontvangen.
Ik heb contact gezocht met het CIB (010-4145444) en gevraagd om een copie van de rekening. Zij geven aan dat ze de rekening niet hebben.
Ik heb aangegeven dat ik niet ga betalen als er geen rekening komt.
Groet, Gied van den Brink

Ik ga alleen betalen als de fa. Billink aantoont dat ik officieel opdracht heb gegeven bij hen een dienst te willen afnemen, en dat die ook geleverd is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 17 oktober 2016 om 17:22 geantwoord

Inmiddels is er contact gelegd met de heer Van den Brink. Hierbij is een uitleg gegeven over de reden van het ontvangen van de aanmaning: er is een misverstand ontstaan bij het versturen van brieven door het CIB. Deze brieven hadden niet verzonden moeten worden. De heer Van den Brink is een van de personen die een dergelijke brief heeft ontvangen. Er is een excuusmail gestuurd door het CIB en aangezien we hiermee in de veronderstelling zijn dat de klacht is opgelost sluiten we deze.

Alle klachten die gemeld zijn door Gied van den Brink