Klacht: Aanmaning ontvangen, maar eerste boete niet ontvangen

op 02 april 2017 over CJIB in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

Bericht van CJIB

4 maanden geleden - Beste meneer Jung , U hebt op klacht.nl een bericht geplaatst met de titel “Klacht van Yjung”. Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, echter kreeg ik geen gehoor. Ik vraag u daarom vriendelijk om zelf telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt ons bellen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Het telefoonnummer is 058 – 215 95 55. Met vriendelijke groet, Webcare CJIB

Reactie van de melder van de klacht Yjung

3 maanden geleden - Netjes gebeld en een nieuwe boete ontvangen zonder aanmaningskosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 03 mei 2017 om 08:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer Jung,

Ik ben blij te lezen dat het goed gegaan is en dat de zaak netjes afgehandeld is.
Zou u deze klacht willen sluiten?

Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons uiteraard bellen op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Het telefoonnummer is 058 – 215 95 55.

Met vriendelijke groet,

Nathalie Singor

Alle klachten die gemeld zijn door Yjung