Klacht: aanmaning huurstunt ondanks opzegging

op 11 april 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

alleen een aankondiging van een aankomende aanmaning ondanks dat er is opgezegd via de mail, nu inmiddels een aanmaning ontvangen wat een bedrag betreft van 59,98

De incasso heb ik 11-04-2016 ontvangen en ik heb de opzegging op 9-3-2016 verzonden, uiteraard heb ik daar nooit een bevestiging op ontvangen

wanneer de kosten komen te vervallen en het liefst wanneer dit soort frauduleuze contracten komen te vervallen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 06 juni 2016 om 15:37 geantwoord

Geachte mevrouw,

U heeft via de e-mail een response gekregen op uw opzegging. Deze heeft u op 11 maart ontvangen. Wat u hier beweert is dan ook niet juist. Zie de e-mailwisseling hieronder terug:

M. Bakker Mar 11 15:30
Geachte mevrouw Duivenvoorde,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft de Premium Account met het e-mailadres \"evie-duif@hotmail.com\" op Huurstunt.nl op te willen zeggen.
Ik help u hiermee graag verder.

Een opzegging doorgeven van uw Premium Account is uitsluitend mogelijk via de website van Huurstunt. Om te zorgen voor een succesvolle opzegging kunt u de onderstaande stappen volgen:

Stap 1: Log in op de website van Huurstunt via deze link: https://huurstunt.nl/. Ga naar de knop \"Betalingen\".
Stap 2: Klik vervolgens op \"Uitschrijven\". Ga nu naar de inbox van uw e-mail.
Stap 3: U heeft een e-mail ontvangen van Huurstunt. In deze e-mail vindt u een link. Klik op deze link om uw uitschrijving definitief te maken.
Stap 4: U ontvangt opnieuw een e-mail ter bevestiging van uw uitschrijving. Hiermee hoeft u niets te doen.

Indien u bovenstaande niet uitvoert, dan blijft uw account actief, eveneens als de afgegeven machtiging. Let er dus goed op dat u de e-mail van stap 4 ontvangt.

Ik ga er vanuit dat het uitschrijven gaat lukken. Mocht u nog vragen hebben, dan horen we dit graag.

M. Bakker
Huurstunt.nl

e: info@huurstunt.nl
w: https://www.huurstunt.nl

evie-duif@hotmail.com Mar 09 15:21
Goedemiddag geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik per direct opzeggen, en niet langer meer betalen!
Mijn gegevens zijn:

Evie Duivenvoorde
16-10-1995
2221 VM Katwijk

Alle klachten die gemeld zijn door Eduivenvoorde