Klacht: Aanmaning Directpay na onterechte aanmaningen Luxstyle

op 14 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In November 2015 heb ik reeds via klacht moeten indienen ivm onterechte facturen van Lux style. Daar waar ik zeker niet de enige ben! De klacht is nog terug te lezen via klacht.nl.

Uiteindelijk leek het probleem te zijn opgelost, tot ik vandaag een onterechte aanmaning kreeg van Directpay om deze onterechte kosten alsnog te voldoen!! Dit keer met opnieuw andere data\\\’s en bedragen?

Ik heb nooit wat besteld via Luxstyle!! Nooit een overeenkomst afgesloten! Deze klacht was reeds opgelost!!

Gewenste Oplossing:

Geen aanmaningen meer van Directpay en Luxstyle!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 12:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Blom