Klacht: Aanmaning Direct Pay i.o.v. LuxStyle

op 11 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na afhandeling van een klacht over de onterechte aanname van LuxStyle dat er een overeenkomst was gesloten voor maandelijks toezenden van plastic rommel in oktober vorig jaar(!), krijg ik nu een aanmaning van DirectPay om deze onterechte kosten alsnog te voldoen.

Gewenste Oplossing:

Geen aanmaningen meer van DirectPay / LuxStyle

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 13:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Keyzer