Klacht: Aanmaning betreffende Mega Mystery Box

op 10 september 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter van 13 heeft via telefoon op een verkeerde link gedrukt wordt nu gestolkt met aanmaningen terwel ze nooit iets ontvangen heeft.
Bedrijf Mega Mystery Box is telefonisch en via de Mail onbereikbaar.
Billink geeft niet thuis en blijft onterechte aanmaningen sturen

Gewenste Oplossing:

Wanneer de aanmaningen worden ingetrokken en mijn dochter nooit meer iets hoort van dit bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 10 september 2018 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jos,

We ontvangen graag je factuurnummer of je postcode en huisnummer waarop de bestelling is geplaatst.
Met deze informatie kunnen wij de factuur opzoeken in ons systeem om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,
Maartje

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Oostdijk