Klacht: Aanmaning

op 07 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een proefpakket aangevraagd en binnen het termijn teruggestuurd. Toch een factuur en nu een aanmaning gekregen. Meerdere mails verstuurd en krijg als reactie dat het potje open was, ik heb het potje niet geopend! Ik heb het ongeopend teruggestuurd. Zij beweren nu dat het potje wel open was. Ze reageren nergens op en sturen gewoon een aanmaning.

Gewenste Oplossing:

Een creditnota want ik heb het potje binnen de afgesproken termijn teruggestuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kim,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode maar wij zien dat de order op volledig betaald staat in ons systeem.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Alle klachten die gemeld zijn door Kimeunah