Klacht: Aanmaning

op 04 oktober 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist een aanmaning gekregen van huurstunt. Ik heb via de website een poging gedaan om op te zeggen. Dit was al ruim twee maanden geleden. Ik heb een reactie gehad dat de opzegging in behandeling is. Toch sturen ze een aanmaning. Ze denken zekering deze manier rijk te worden. Ze krijgen van mij geen cent.

Gewenste Oplossing:

Opzegging acceptatie vanaf opzeg datum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 18 oktober 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben contact opgenomen met meneer. Er was geen eerder mailcontact geweest met meneer, en er was dan ook niet eerder een reactie gestuurd waarin wij aangaven dat de opzegging in behandeling was.

We hebben meneer uitleg gestuurd hoe hij zelf zijn account via de website kan opzeggen. Meneer heeft inmiddels zijn account op 4 oktober beëindigd en we hebben geen verdere reactie van hem ontvangen.

Wij gaan er daarom vanuit dat de klacht hiermee gesloten is.

Alle klachten die gemeld zijn door Japio58