Klacht: aanleveringen

op 07 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goede dag,

Wij hebben telkens problemen met het aanleveren van goederen.
Bij ons op het terrein is een geel hesje verplicht, echter ondanks herhaalde
verzoeken aan diverse chauffeurs krijgen wij iedere keer de opmerking:
deze hebben wij niet en kunnen hem dus ook niet aandoen.
Volgens ons zijn wij niet het enige bedrijf in Nederland waar een hesje
(voor veiligheid van de werknemer) deze verplicht is.
Ook geldt het voor de veiligheid van de chauffeur op de weg bij eventuele pech, dan is men verplicht om deze te dragen en kan de
politie een boete opleggen welke dan weer door de werknemer zelf betaald moet worden.
Graag zouden wij zien dat uw chauffeurs een hesje bij zich hebben.
hetgeen kosten besparend is (boetes) en ook voor hun eigen veiligheid.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem eindelijk een keer opgelost wordt.

Scheelt een hoop irritatie tussen uw medewerkers en uw klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 07 september 2018 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 10 september 2018 om 11:34 geantwoord

Het is nml. zo. De chauffeur zou een hesje bij zich moeten hebben. Wij zijn niet het enige bedrijf in Nederland die het chauffeurs verplicht om op het terrein een hesje te dragen.
Tevens is het ook zo, dat wanneer een chauffeur pech onderweg krijgt hij verplicht is om een hesje te dragen. Wie betaald de bekeuring? Een hesje kost bijna niets en wat is er belangrijker dan de veiligheid van uw chauffeur en de andere problemen zijn hiermede ook opgelost.
Hede morgen weer 2 leveringen van DHL binnengekregen en ook deze chauffeurs
er nogmaals weer op geatendeerd dat een hesje verplicht is.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Bep Wassink