Klacht: Aankoop MOB telefoon

op 09 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een jaar geleden een Samsung gt-6790N galaxy lite gekocht en daar hebben wij al meteen problemen mee! De firma welkombij uit Zaltbommel heeft hem toen opgestuurd maar hij is nooit goedgeweest! Ik heb hem toen in de kast gelegd en niet meer hem nooit meer gebruikt. Nu doet het toeval , mijn zuster
(Weduwe) die heeft een kapotte telefoon, ik zeg neem deze maar, en wat denkt u de zelfde problemen. Nu wordt dit toestel naar u opgestuurd door de genoemde firma! Met andere woorden ik heb een telefoon gekocht die voor oud vuil in deklast licht en noot is gebruikt en nooit goed is geweest
Ik hoop dat u mij een nieuw toestel geeft ? Dat is voor een miljoenen bedrijf denk ik geen moeite of ik moet dit verkeerd zien nogmaals ik hoop dat u mij tegemoet komt ik ben zeer teleur gesteld in Samsung !!!
Met zeer vrg dj van santen Zaltbommel!

Dat u mij een ander toestel geeft die plus minus 180eur moet toch kunnen
Dat is een spat ja geen druppel op de gloeiende plaat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dick van santen