Klacht: aankoop gedaan bestelling geanuelleerd maar geld nooit terug gekregen

op 15 september 2016 over TopPrice24 in de categorie Internetshops - Elektronica

Geachte heer/mevr,

Mijn naam is Rumeysa Altinkaynak en ik heb op 2 juli 2016 een aankoop gedaan op topprice24.com en het gaat om een guess horloge. Na dat ik de bestelling geplaatst had, bedacht ik me na twee dagen dat ik de horloge toch liever niet wilde omdat, ik hem voor goedkoper heb kunnen kopen in een ander winkel. Het gaat om een bedrag van 140 euro.

Hierbij heb ik contact opgenomen met topprice24 en ze beloofde mij mn geld terug te storten. Ze reageerden in de eerste instantie wel netjes terug. Maar nu ik ze opniew probeer te bereiken krijg ik andere mensen aan de lijn die doen alsof ze niks weten. op mailtjes wordt ook niet meer gereageerd. nu 14 september heb ik mijn geld nog steeds niet terug gestort gekregen. Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen. Deze site moet absoluut gesloten worden want, er worden meer mensen bediegt door deze mensen..

Ik ben tevreden als de site geblokkeerd wordt zodat er niet meer mensen bedriegd wordt.
ook wil graag mijn bedrag van 140 terug gestort hebben..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rumeysa1