Klacht: aankoop en leggen van zeil

op 09 november 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

op 24 oktober 2011 gaan mijn man en ik informatie inwinnen over het leggen van zeil in onze nieuwe woning……. met de vraag om eventele informatie te krijgen, wordt ons een meneer toegewezen die weinig verstand van zaken heeft…maar jah kan gebeuren je kunt niet overal verstand van hebben. dr wordt een afspraak gemaakt om de maten op te komen nemen..we geven aan dat we haast hebben maar het kan niet eerder dan een week later…maar als ik dan dezelfde dag de maten door kom geven kan het zeil besteld worden en vrijsnel gelegd worden…….. Het stoffeer bedrijf neemt contact met mij op om een tijd door te geven afin de bewuste maandag middag om 12 uur heb ik nog steeds geeen telefoontje of iets dergelijks gehad…dus ik stap maar weer in mijn auto en begeef mij naar de zaak…… daar tref ik een andere meneer aan die beloofd het gelijk uit te zoeken en mij hier over te bellen……..om tien voor vier wordt ik die dag terug gebeld met de mededeling ze komen tussen 13.00 en 16.00 uur….goh dan hebben ze nog tien minuten zeg ik nog.
de maten geef ik de volgende ochtend telefonisch door en beloof dat ik de dag erop netjes kom betalen………. dan meld de meneer het is die en die kleur grijs……..grijs!!!!!! ik heb bruin besteld…afin de volgende dag ga daarheen cntroleer het zeil met meneer en krijg te horen dat ik in de agenda sta voor woensdag 9 november
Vandaag zit ik netjes te wachten in mijn huisje en om 10.00 uur heb ik nog niks gehoord……ik besluit maar weer es te gaan bellen…….krijg wederom een andere meneer aan de lijn die beloofd mij terug te bellen……..na een half uurtje belt hij mij netjes terug met de mededeling dat de stoffeerders mij helemaal niet hebben ingepland….nou ik ben op zijn zachtst gezegd woest!!!!!! vooral als dan nog blijkt dat de eerst volgende vrije dag vrijdag is!!!!! 2 dagen later. ik moet nou leveranciers afbellen cq verzetten en moet me dus nu in hun planning schikken…….. wij wilden dit weekeinde ons nieuwe huis betrekken maar dat kan ik nu dus wel vergeten!!!!! ik vind het gewoon te schandalig voor woorden zoals er met je omgegaan wordt……..ik heb mij netjes aan mijn afspraken gehouden het is netjes betaald…en je wordt gewoon als een stuk huisvuil behandelt…. ik heb misschien niet zon grote order geplaatst en niet het duurste zeil uit gekozen…maar beetje klantvriendelijkheid zou zeer zeker op zijn plaats zijn…… het enige wat je als opmerking mee krijgt is ja wij kunnen er niks aan doen!!!!!wij huren hun alleen maar in………..sorry dan moet je hun maar een schop onder de kont geven……..jullie zijn hun opdrachtgever! ik verwacht een oplossing en niet twee dagen later! Ik ben verdorie drie weken bezig om zeil gelegd te krijgen…..

dat er vandaag of morgen nog zeil bij mij gelegd wordt.......of minimaal een tegemoetkoming voor de doorstane ergernis en extra kosten!!!!!ik moet verdorie een complete verhuizing omgooien.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimenstance
x