Klacht: Aankondiging inboedelbeslag

op 02 oktober 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik zou graag een regeling willen ze willen aan de telefoon nergens naar luisteren ik heb 2 jaar niets vernomen en na met Essent gebeld te hebben dat de eindafrekening niet klopte en ik niets meer hoorde dacht ik dat het opgelost was mischien niet goed maar wil het graag oplossen kreeg geen oplossingen alleen direct een brief met aankondiging inboedel beslag vind toch dat er gepraat kan worden over een regeling want ik wil graag betalen maar hun willen niet praten wil graag dat het opgelost word en er een regeling afgesproken kan worden die ik stipt na zal komen ik heb 2 kleine kinderen en wil het echt graag oplossen en een inboedelbeslag voorkomen

Ik zou graag een regelingvoorstel van u willen en dat ze daarmee akoord gaan zodat ik het netjes en stipt kan afbetalen en geen inboedel beslag nemen zodat de kosten nog veel meer oplopen wat voor beide niet echt goed is en ze woensdag dus niet voor de deur staan mijn email adres is p.reede@live.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:40 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben uw klacht vandaag behandeld en een inhoudelijke reactie op de klacht per e-mail naar u toegestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kunnen wij geen inhoudelijke reactie op deze website plaatsen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Reede1988