Klacht: Aankondiging beslag verkoop inboedel

op 31 januari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In oktober 2016 is GGN bij mij langs geweest om beslag te leggen op mijn inboedel. Aan de hand hiervan heb ik een regeling kunnen treffen voor 50 euro per maand. Dit heb ik tot oktober 2017 khnnen doen alleen had ik daarna geen inkomen meer. Hier heb ik een brief en bezwaar voor ingediend, en zag tot mijn verbazing dat er 4 dossiers openstonden. De hoofdsom was relatief laag vergeleken met de bijkomende kosten. Vanzelfsprekend heb ik gevraagd of dit wel netjes is om te doen aangezien het om een vordering gaat van 10 jaar geleden. Het antwoord dat ik kreeg op mijn bezwaar was dat de kosten van de slotenmaker dusdanig hoog waren en dat er daarom een regeling van 50 euro is getroffen. Ik kreeg geen antwoord waarom per dossier individueel proceskosten zijn berekend. Omdat ik geen heil zie in de toekomst heb ik een betaalvoorstel gedaan met de vraag of ze de rest kwijt willen schelden aangezien de hoofdsom eigenlijk allang afbetaald is. Wederom geen reactie

Nu krijg ik een brief dat ze mijn inboedel morgen gaan verkopen en als ze niks vinden ik de gevangenis in moet. Okey? Maar waar blijven antwoorden op mijn vragen.

Waarom zijn de bijkomende kosten 4 keer het bedrag van de hoofdsom, en waar is de afschrift van de slotenmaker????

Als alle dossiers in 1 gevoegd worden, dat al die onnodige kosten kwijt gescholden worden en dat ik gewoon de hoofdsom betaal. Zo komt er geen einde aan. En eens een keer reageren inhoudelijk reageren op mijn vraag.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 februari 2018 om 11:27 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl met referentienummer 682222 hebben wij u een e-mail gestuurd. Deze e-mail omvat de behandeling en de reactie op uw klacht.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Fietswinkel