Klacht: Aankondiging beslag roerende zaken Menzis Zorgverz/CZ

op 25 november 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Gisteravond krijg ontving ik een brief dat ze a.s. donderdag 1 december 2016 tussen 8.00 en 18.00 beslag komen leggen, of ik moet het gehele bedrag betalen binnen 2 dagen. Ik ga niet accoord met de vordering omdat er geen specificatie bij staat. Daar komt nog bij dat ik geen eerdere brief heb ontvangen voor een betalingsvoorstel hierover. Het gaat hier om 2 zorgverzekeringen zo te lezen.

Ik ben tevreden wanneer mij duidelijk wordt gemaakt of zij de enigste zijn die vordert op de zorgverzekering en een haalbare betalingsregeling als deze vordering terecht is. Ik heb hier geen gerechtelijke titel. Dus mijn tevredenheid zou zijn als ik eerst weet waar het over gaat.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Debbie Rietdijk

6 dagen geleden - Hallo, is er al actie ondernomen?

Reactie van de melder van de klacht Debbie Rietdijk

6 dagen geleden - Hi Robin van klacht.nl. Ik had geen email ontvangen dat u een emailbericht had verstuurd naar ggn. Ik lees het via klacht.nl, want mijn status staat nog niet op 'in behandeling'. Kunt u dit nakijken? Geeft wat meer rust. Groetjes, Debbie

Reactie van de melder van de klacht Debbie Rietdijk

5 dagen geleden - Hi Robin van klacht.nl , Kun je al iets melden of het in behandeling us bij ggn? 1 december a.s. is de deadline. Het is nu al 29 november. Mvg Debbie Rietdijk

Reactie van de melder van de klacht Debbie Rietdijk

5 dagen geleden - Hallo, Ik ben nog steeds aan het wachten wat er nu gaat gebeuren. Heeft ggn al gereageerd? Morgen komt de deurwaarder en weet ik niet of alles lang elkaar heen loopt. Ik verwacht dan ook een betaaloplossing van ggn. Als er vandaag geen oplossing komt dan zal ik vandaag mijn klacht neerleggen bij KBvG. Ik wacht nu al sinds 25 november 2016. mvg Debbie

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie Rietdijk