Klacht: aankondiging achterstandsmelding op verkeerd adres

op 01 september 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een Syrische vriend van mij, sinds kort woonachtig op de Vondelstraat 112, 1521 ZT Wormerveer, lag een brief van Primeline. De geadresseerde mw. K.P. Hodge woont hier niet meer. Van de brief heb ik een foto bijgesloten.

Gewenste Oplossing:

Als de heer M. Al sabbagh geen post meer van u ontvangt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primeline nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 06 september 2016 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Heeswijk,
Via klacht.nl hebben wij kennis genomen van uw melding. Jammer dat u ons niet rechtstreeks hierover heeft benaderd.

Naar aanleiding van uw melding zullen wij verder onderzoek doen naar de juiste adresgegevens van onze klant. Uw vriend kan de brief over de betalingsachterstand verder negeren.
Uiteraard bieden wij uw vriend onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,
PrimeLine

Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door brief Primeline