Klacht: Aanklacht

op 19 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 december 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem ontstaan aan uw zending. Hierdoor kan ik u niet aangeven wanneer uw zending geleverd kan worden. Dit willen wij graag nader onderzoeken. Daarom wil ik u vragen dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen een onderzoek te starten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 19 december 2017 om 14:27 geantwoord

Ik wil graag ZSM ME BESTELLING ANNULEREN EN NOOIT MEER WAT MET JULLIE TE MAKEN HEBBEN

De mazzel

Alle klachten die gemeld zijn door Giovanni Orlando Lotte