Klacht: Aangevraagd examen duurt meer dan 4 maanden

op 15 juni 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Vier maanden geleden heb ik een speciaal examen aangevraagd voor het vak ‘Inleiding Logistiek’. Echter krijg ik iedere week te horen dat ik er zo snel mogelijk antwoord op krijg over de opzet van dit examen. Helaas duurt dit spelletje nu al meer dan vier maanden en heb ik nog steeds niks ontvangen. Zo loop ik een behoorlijke achterstand op bij mijn studie!

Zodra ik een bericht krijg wanneer ik dit examen heb en hoe het in zijn werking gaat

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 week geleden - Beste Thomas, Helaas kan de totale procedure vanaf het indienen van het verzoek tot de afname van een alternatief examen 3 tot 6 maanden duren. De reden hiervan is dat het examen nog moet worden ontwikkeld en hier gaan verschillende procedures aan vooraf. Uiteraard zal ik voor je nagaan bij het examenbureau wat momenteel de status is van je verzoek. Naar aanleiding hiervan zal ik je informeren over de voortgang. Zodra ik meer weet zal ik je via deze weg berichten. Met vriendelijke groet, Dany LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht ThomasPoint

6 dagen geleden - Beste Dany, Raar, dit hebben zij namelijk nooit verteld! Ook vind ik het raar dat je het examencommissie zelf niet kan benaderen.. Het gaat allemaal via de klantenservice. Graag ontvangt ik zo spoedig mogelijk de status van me verzoek. Ik hoor graag. Met vriendelijke groet, Thomas Point

Bericht van LOI

5 dagen geleden - Beste Thomas, Zodra wij een reactie hebben laten we het direct weten. Met vriendelijke groet, Patricia namens LOI Webcare

Bericht van LOI

3 dagen geleden - Beste Thomas, Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een status update. Ik hou het voor je in de gaten en zodra we definitief een reactie hebben laat ik het direct weten. Met vriendelijke groet, Patricia namens LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ThomasPoint