Klacht: Aangeven dat zoveel % van de klachten is opgelost

op 13 februari 2018 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Jullie geven aan per bedrijf hoeveel % van de klachten zijn opgelost. Postnl …iets van 46 openstaande klachten. Als ik handmatig tel hoeveel er nog open staan….dan zijn dat er honderden! Jullie afhandelingspercentage klopt dus voor geen meter! Ik heb vandaag 2 klachten ingediend betreffende postnl. Deze kan ik alleen terugvinden onder Mijn klachten. Niet in de totale klachten lijst. Weer een bedrijf wat niet serieus genomen kan worden. Onder nieuwe klachten kan ik 50 paginas verder scrollen…..maar op de datum van vandaag vind ik mijn klachten niet terug bij openstaande klachten. Ik heb het idee dat jullie ook cijfergeil zijn. maar de werkelijkheid totaal niet klopt in oplossingspercentage. En wie geloofd nu werkelijk dat postnl 98% van de klachten oplost……voor sprookjes moet je in de efteling zijn!

Als alle bedrijven die met consumenten te maken hebben nu eens de afspraken nakomen. Wordt het misschien nog s wat. Maar Nederland zoeft zo aardig de afgrond in.....

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 13 februari 2018 om 19:03 geantwoord

Beste Rodger,

Bedankt voor uw feedback. De statistieken bovenaan de bedrijfspagina gaan over de afgelopen 12 maanden. Naast het oplospercentage kan iedere klachtmelder de oplossing van PostNL met een cijfer. Dit gemiddelde staat ook in de statistieken balk.

Iedere klacht komt uiteindelijk openbaar, wij vragen even uw geduld zodat PostNL uw klacht kan behandelen.

Met vriendelijke groet, Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door rodger zonneveld