Klacht: Aangetekende poststukken worden na 7 dagen nog steeds niet verzonden.

MiriamA. op 31 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 poststukken aangetekend verzonden op 16 december 2019, 2 maal vertraging opgelopen vreemde bezorgtijdstippen terwijl de stukken niet eens bij de bezorger waren. Vandaag 23 december gebeld, klantenservice kon mij niet helpen, toen ik mijn poststukken terug wilde werd mij gezegd dat ze mij niet konden garanderen dat het dan naar mij terug gestuurd zou worden vervolgens werd er gezegd dat ik in herhaling viel en als ik een klacht wilde indienen dat ik dat via een postbus kon doen en de verbinding werd verbroken. Terug gebeld en weer dezelfde persoon gesproken die kon niks doen en werd weer doorgestuurd naar andere afdeling waar ik 15 minuten in de wacht stond. Vervolgens werd er opgenomen en niemand zei wat, heb 5 minuten zitten roepen dat ik ze wel hoorde maar niemand wat zei.
Stukken zijn nog steeds niet verstuurd en het gaat om zeer vertrouwelijke stukken die voor de kerst geleverd moesten zijn. Vind het vreselijk ik verstuur het aangetekend op de 16e met de bedoeling dat het zeker aankomt en vóór de feestdagen en dan krijg ik dit!

Ik wil dat de poststukken (2 pakketten ) met spoed verzonden worden Vóór de feestdagen zonder extra kosten of ik wil die poststukken terug Vóór de feestdagen en dan bezorg ik ze zelf wel en dan wel dat ik de kosten voor het aangetekend versturen van de 2 stukken terug krijg. En een schade vergoeding voor het regelen van deze ellende de kosten die ik moet maken vergoed krijg omdat dit vertraging levert. Ik ben notabene ziek en kan dit er niet bij hebben. Het gaat om vertrouwelijke informatie die ik aan mijn nieuwe advocaat heb en de geschillencommissie heb verzonden, dit is vreselijk!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw aangetekende pakket en brief. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap inderdaad dat het niet fijn is als uw zendingen vertraagt raken. Ik zie dat uw aangetekende pakket ondertussen is bezorgd, maar de aangetekende brief lijkt nog steeds in de sortering te zitten. Hiervoor zal ik graag een onderzoek voor u opstarten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - een volledige beschrijving van uw aangetekende brief, zowel inhoud als verpakking. Hoe meer informatie u weet te geven, des te makkelijker is de zending te herkennen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 31 december 2019 om 16:00 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MiriamA.