Klacht: Aangetekende post stukken

op 18 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik vind het raar dat als ik aangetekende post stukken verwacht van aliexpress, dat de bezorger besluit ervoor te tekenen.
Dit is tot nu toe 2x voorgevallen, de laatste keer was 1 juni toen vond ik het poststuk in de brievenbus.
Waarnaar ik ging checken in de app en toen bleek er dus voor getekend te zijn.

Ik ben pas tevreden wanneer ten alle tijden aangetekende poststukken, alleen getekend worden door iemand vanuit het huishouden en niet door de postbezorger.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Schijven, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger tekent voor aangetekende zendingen van Aliexpress en deze vervolgens in de brievenbus deponeert. Dit is uiteraard niet de manier waarop het hoort te gaan, ik kan me voorstellen dat u niet blij bent met deze gang van zaken. Mijn oprechte excuses hiervoor. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Wat zijn de 3S-codes van de betreffende pakketten? Mocht u alleen de buitenlandse track&trace codes hebben dan is dit ook voldoende. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Voque

1 maand geleden - RS862384126NL (1-6-17) RS845507633NL (26-4-17) dit pakket heb ik zelfs nog aangenomen en ik kwam er via de app achter dat er ook voor deze zending getekend moest worden, alleen in de app zag ik dus dat er door de bezorger getekend was.

Heeft op 24 juni 2017 om 12:00 geantwoord

Geachte mevrouw Schijven,

Hartelijk bedankt voor het sturen van de codes. Ik heb hier een klacht over opgemaakt. U zult hier geen bericht meer over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende van deze bezorger en die zal het met deze persoon bespreken en passende maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dit niet meer zal gebeuren.

Alle klachten die gemeld zijn door Voque