Klacht: Aangetekende post ontvangen, zonder er zelf voor te hebben getekend

op 18 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 02-08-2017 een aangetekende brief ontvangen, waarvoor wij zelf niet hebben getekend. Is met de reguliere post in de brievenbus gestopt. Handtekening die PostNL toont is ons ook niet bekend.

Hoe het kan dat ik aangetekende post ontvang in brievenbus krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Raktoe, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg kwalijk om te vernemen dat een aangetekende brief in uw brievenbus is bezorgd. Dit is uiteraard niet de manier waarop u deze zending hoort te ontvangen. Graag wil ik hierop reageren. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen en de bezorger hierop aan te laten spreken ontvang ik graag de volgende gegevens van u: - Wat is de track&trace code van de aangetekende brief? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Lucilla

1 maand geleden - 3SRPKS864673625 Wij hebben niet getekend voor ontvangst. Ik ben heel benieuwd wie er dan wel heeft getekend.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 21 augustus 2017 om 10:55 geantwoord

Geachte mevrouw Raktoe,

Bedankt voor uw aanvullende informatie. Mijn excuses voor de manier waarop deze aangetekende brief bij u is afgeleverd. Ik heb dit voorval gemeld bij de leidinggevende van de bezorgafdeling, de betreffende chauffeur zal hier binnen twee werkdagen op worden aangesproken om herhaling te voorkomen. De melding wordt verder intern afgehandeld en mocht dit nodig zijn zal de leidinggevende hierin uiteraard passende maatregelen nemen. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals excuses voor de ondervonden overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Lucilla