Klacht: aangetekende post niet bezorgd

op 07 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijne heren/mevrouw,

op 6 april 2016 is er een document aangetekend verstuurd naar Sjoerd Hammecher. Ameidepark 238, 5701 ZZ Helmond met track en trace code 3SRRDT4056790. Het document in nooit aangekomen op bovenstaand adres. Ik ben nl al die tijd thuis geweest vanwege inmobiliteit. Als ik niet thuis zou zijn geweest zou er altijd een brief in de brievenbus moeten liggen. Het is dan normaal dat dit document voor de tweede keer wordt aangeboden, anders zou het document naar Primera in de Ameidestraat zijn gegaan.
Ik heb naar Post nl gebeld en daar vertelde men mij dat het document was blijven liggen op het depot te Utrecht. Ik vind dit schandalig. Mijn zoon heeft dit document heel hard nodig voor zijn werk en sollicitaties in Bogota, Colombia. De afzender in deze DUO te Groningen moest eerst opdracht geven om het document terug te laten sturen naar hen. Men heeft dat gedaan maar, het is daar nog steeds niet ontvangen. ik verwacht dat jullie op zoek gaan naar dit document met de aller grootste spoed.
Als ik dit document heb ontvangen moet ik naar Den Bosch om deze te laten apostilleren bij het Paleis van Justitie en dan pas kan ik ze naar mijn zoon in Colombia sturen.
Ik verwacht dat Post nl dit document met de aller grootste spoed naar het opgegeven adres en zonder beschadigingen gestuurd wordt.
We zitten nu al in september en ik heb nog steeds niet ontvangen. Ik vind het ronduit schandalig en het is niet de eerste keer dat er post niet is aangekomen of behoorlijk beschadigd was. Ik verwacht van jullie dat dit document heel snel gevonden wordt.

Groet,

G.J.W.A. Hammecher – van der Linden
Ameidepark 238
5701 ZZ Helmond.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden ben, is als ik het document met de aller grootste spoed krijg toegezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 07 september 2016 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Hammecher - van der Linden,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u uw aangetekende brief nog niet heeft ontvangen. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn, mijn excuses voor het ongemak!

Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender. Deze kan bij ons, als onze opdrachtgever, een onderzoek starten naar uw zending en u zo nodig een nieuwe zending toe sturen.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door s.hammecher@gmail.com