Klacht: aangetekende Post naar Chine is kwijt

op 07 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte heer/mvevouw,
Op 6 november 2015 heb ik een pakketje naar China laten verzenden vanuit Den Hoorn. met track&Trace nurmmer: CC044273657NL, met postcode 545001. Echter tot nu toe is dat pakketje nog niet aangekomen. Hoe kan dat en wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt voor uw tijd. Mvg, Victor M.

als het pakketje is bezorgd

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 07 september 2016 om 13:05 geantwoord

Geachte heer Muhawe,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket in China nog niet is afgeleverd. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg vervelend voor u moet zijn!

Ik kan u helaas niets anders vertellen dan mijn collega al heeft gedaan. Uw pakket is in handen van de douane in China. PostNL heeft geen invloed op de verwerking door de douane. Ik raad u aan om contact op te nemen met de geadresseerde, zodat deze contact kan opnemen met de douane in het land van bestemming.

Heeft op 12 september 2016 om 17:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,
Zou PostNL de contactgegevens van de douance in China waar mijn pakketje bevindt kunnen uitzoeken en aan mij willen doorgeven? Dan kan ik dit aan de geaddresseerde doorgeven zodathij het pakketje kan eisen/ontvangen?
Mvg,
Victor Muhawe

Alle klachten die gemeld zijn door victorucool@hotmail.com