Klacht: Aangetekende post

op 15 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 21 december 2017 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lutgens,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk dat u deze aangetekende brief in de brievenbus heeft aangetroffen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb een klacht aangemaakt over het gedrag van deze medewerker. Dit wordt verder intern afgehandeld dus u zult hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorger en passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Lutgens